assalamualaikum semua.. lme tak update :)
hari ni hari apa ?? yeah !!! rabu !! maknanya genap seminggu kita puasa !! bukan sehari, bukan 2 hari, bukan tiga hari tapi seminggu !! hahahaha
kau ada di kalu ku suka, dikalu ku duka, setiap tangisan dan juga ketawa... hahahaha ok stop !!
*aku perli budk couple seminggu sebenanye ni* hohoho... geli kan tengok video tu ?? -_- nmpk sngt tak pernah cple sebelum ni.. bru seminggu dah kecoh... adik, ni akak nak pesan.. bru seminggu tak rase apa2 la sayang :) tengok la dah bpe bulan kemudia... si dia akn tunjuk belang nya... hahahahahah... btw akak nk pesan lg time tu adik akan rasa... ( OH MY GOD !! IM GONNA DIE !! WHY HE SO ANNOYED??!! ) hahahah cm tu la.. hahahah..
sedar tak sedar kita dah puasa seminguu dah kan ??? wah !! excited aku nak shopping raya... :D baju korang wane ape tahun ni ?? hahahah paling penting bpe helai ?? ahhahaha... jngn nk excited sngt klau xpenuh puasa ye :D klau pompn boleh terima lah.. klau lelaki yg xcukup tu npe ?? kau lelaki jadian ke ?? ahhahaha
meh doa sama2.. (tadah tangan) ya allah ya tuhan yg maha pendengar lagi maha mengasihani.. sesungguh nya hanya kepada engkau yg memahami hati ku... ampun kan lah dosa ku, dosa kedua ibu bapa ku.. teguh kan iman ku.. terima lah ibadah ku pada bulan ramadhan yg mulia ini.. ya allah... terang kan lah hati kami untuk menuntut ilmu dunia akhirat.. ampunkan lah dosa semua ahli keluarga ku, sahabat2 ku, dan semua muslimin dan muslimat.. sekiranya aku ada berdosa dengan sesiapa tanpa ku sedari, kau buka kan lah hati nya untuk memaaf kan segala kesilapan ku..aamiin.. aamiin.. ya rabbal alaminn....
No comments:
Post a Comment