assalamualaikum :)
perempuan
ada sesape tak tau ke perempuan tu apa ? perempuan tu girl. k faham ?
so apa masalh nye sekarang ?
the problem is hati perempuan.
hati perempuan ni senang calar. even dia dah jadi tomboy pun. kasar mcm beruk pun dia tetap seorang perempuan. so hati dia tetap lembut.
apa lagi yg memang ayu ayu gitu lagi lah lembut kan ?
perempuan kuat menipu. ye, tak di nafi kan. why aku ckp mcm tu ? coz bila dia tak ok dia akan cakap "aku ok" bila dia sedih dia sorok kan dalam2 dlm hati dia. tapi bila malam,nak tidur, dia akan nangis sesorang :)
maybe bukan semua perempuan mcm tu. but mesti ada punya
lelaki, ye. saudara.
why suka sakit kan hati perempuan ? why hah ??!! kadang2 aku terfikir gak why.
why suka main kah hati perempuan sedang kan bnyk fakta yg menyatakan hati perempuan ni lembut ?
ada kah pada korang hati wanita lembut tu mcm kau makan hati lembu ? lembut, mcm tu ke korang fikir hah ?! bodoh nye -__-
dia bukan mcm tu, hati perempuan ni senang tersentuh, sama ada awak baik dngn dia, dia akan tersentuh n perlahan2 suka kat korang. kalau korang buat benda yg perempuan tak suka pulak, perlahan2 hati dia tersentuh jadi benci kat korang. faham tak ? boys, tolong lah faham. aku merayu sngt. dah bnyk luahan hati dari manusia berjantina perempuan dekat aku. semua sakit hati dngn apa yg lelaki dah buat dekat dia. so lelaki cukup2 lah tu sakit kan hati perempuan. apa kau rasa bila bapak kau sakit kan hati mak kau ? mcm tu lah awek kau rasa sakai.
ok yg tak couple. maybe kawan tapi dah kwn lelama sampai panggil sayang bagai. tapi kau ada gf, kau ckp syg kat pompn lain. kau curi hati pompn tu then kau biar kan mcm tu je. perempuan kalau dah suka kat someone dia stalk hari2. tapi bila kau ada bersayang sayang dngn gf kau kat mana mana je lah, perempuan tu sakit hati. kau faham tak ni ? ke nak aku ulang lagi sekali ?
maybe ini entri ni tak adil untuk lelaki. mcm aku salah kan lelaki je kan ? ya, but ni bagi pihak perempuan. ni ni blog aku so suka hati aku nak buat apa. apa kau kesah ?
ya allah. maaf jika terkasar bahasa. cukup sampai situ je.
assalamualaikum
No comments:
Post a Comment